MENU
Porządek obrad :
1. Otwarcie Walnego Zebrania Członków
2. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza
3. Przyjęcie porządku obrad
4. Powołanie Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniego WZC
6. Sprawozdanie ustępującego Zarządu z działalności minionej kadencji
7. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ocenę pracy Zarządu
8. Odczytanie protokołu komisji Mandatowo-Skrutacyjnej
9. Podjęcie uchwał:
- uchwała nr 1 – przyjęcia sprawozdania Zarządu za minioną kadencję
- Uchwała nr 2 - przyjęcia sprawozdania Komisji Rewizyjnej
- Uchwała nr 3 – zatwierdzenia sprawozdania finansowego
- Uchwała nr 4 – udzielenia absolutorium ustępującemu Zarządowi
- Uchwała nr 5 – wyboru sposobu głosowania do Zarządu i Komisji Rewizyjnej
10. Zgłoszenie kandydatów do Zarządu Komisji Rewizyjnej,
- Uchwała nr 6 – wyboru Prezesa Zarządu, Skarbnika oraz członków Zarządu
- Uchwała nr 7 – wyboru kandydatów do Komisji Rewizyjnej
11. Ukonstytuowanie się pozostałych członków Zarządu i Komisji Rewizyjnej
12. Ogłoszenie składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej
13. Podziękowanie ustępującemu Zarządowi i członkom Komisji Rewizyjnej
- Uchwała nr 8 - wyboru uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów
14. Dyskusja wnioski oraz propozycje dla przyszłego Zarządu
15. Zakończenie obrad
16. Sprawy bieżące klubu
Obecność na zebraniu obowiązkowa.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka