MENU
Zalecenia dla Grantobiorców dotyczące dokumentacji wykonawczej oraz wymagań w zakresie:
Informacja dotycząca stosowania równoważnych rozwiązań zamiennych w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych na gruncie
W związku z zapytaniami grantobiorców w zakresie możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na gruncie z zastosowaniem konstrukcji ze stali ocynkowanej Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnych Województwa Śląskiego nie widzi przeciwwskazań do wprowadzenia poniższych równoważnych rozwiązań zamiennych
Informacja dotycząca stosowania równoważnych rozwiązań zamiennych w zakresie instalacji solarnych
W związku z zapytaniem grantobiorców w zakresie możliwości zastosowania w instalacjach solarnych zbiorników blachy emaliowanej, Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnych Województwa Śląskiego nie widzi przeciwwskazań do wprowadzenia poniższych równoważnych rozwiązań zamiennych.
Z dniem 28 lutego 2023 r. ogłaszamy nabór uzupełniający do projektu grantowego "Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Janów". Osoby, które są zainteresowane udziałem w projekcie, powinny złożyć w Gminie Janów następujące dokumenty:
• Załącznik nr 2 - Deklarację udziału w Projekcie
• Załącznik nr 3 - Ankietę dotyczącą instalacji OZE
• Dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością (wypis/wydruk z księgi wieczystej, akt własności, umowa)
oraz jeśli dotyczy:
• Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej/rolniczej lub oświadczenie o niewykorzystaniu energii z mikroinstalacji OZE na potrzeby działalności gospodarczej/rolniczej
• Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące zasiedlenia budynku będącego w fazie budowy
• Załącznik nr 6 - Oświadczenie dotyczące deklaracji wymiany poszycia dachu wykonanego z eternitu.
Miejscem składania powyższych dokumentów w wersji papierowej jest sekretariat Urzędu Gminy Janów zlokalizowany w Janowie ul. Częstochowska 1, pierwsze piętro, pokój nr 1.
Nabór będzie prowadzony w dni robocze od dnia 3.03.2023 r. do dnia 4.04.2023 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy Janów:
- w poniedziałek od godz. 7.00 do godz. 15.00
- we wtorek od godz. 8.00 do godz. 15.00
- w środę od godz. 7.00 do godz. 15.00
- w czwartek od godz. 7.00 do godz. 15.00
- w piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00
Załączniki można pobrać ze strony www.janow.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janów oraz siedzibie Urzędu Gminy Janów
Szczegółowe informację dotyczące regulaminu naboru oraz realizacji projektu grantowego zawarte są w załączniku nr 1 do Zarządzenie nr WG.0050.21.2023 Wójta Gminy Janów z dnia 28 lutego 2023 r.:
Wójt Gminy Janów
/-/ Edward Moskalik
Wójt Gminy Janów ogłasza nabór potencjalnych grantobiorców na zakup i montaż mikroinstalacji Odnawialnych Źródeł Energii. Deklaracje udziału w projekcie wraz z ankietą oraz pozostałymi niezbędnymi załącznikami należy złożyć w terminie od 18 stycznia 2018 r. do 20 lutego 2018 r.
Informację dotyczące naboru określone zostały w :
Regulaminie naboru oraz realizacji projektu grantowego
"Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Janów"
Wójt Gminy Janów informuje również iż w dniach: 23 stycznia 2018 r. , 30 stycznia 2018 r. , 6 lutego 2018 r. , 13 lutego 2018 r. oraz 20 lutego 2018 r. w Urzędzie Gminy Janów uruchomiony będzie punkt konsultacyjny w ramach którego każda zainteresowana osoba będzie mogła skorzystać z usług specjalistów, którzy dokonywać będą weryfikacji technicznej zgłoszonych obiektów i uzyskać poradę w zakresie doboru rodzaju instalacji Odnawialnych Źródeł Energii.
Wójt Gminy Janów
/-/ Joanna Ścigaj
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka