A A A A Kontrast:
A++ A+ A Czcionka:
środa 18.10.2017RSS

dzialki.jpgdzialki_jesien.jpgdzialki_lato.jpgdzialki_wiosna.jpgdzialki_zaloba.jpg

rozklad_jazdy.jpgrozklad_jazdy_jesien.jpgrozklad_jazdy_lato.jpgrozklad_jazdy_wiosna.jpgrozklad_jazdy_zaloba.jpg

zgk.pngzgk_zima.pngzgk_zalobna.pngzgk_lato.pngzgk_jesien.png

gops.pnggops_zima.pnggops_lato.pnggops_jesien.pnggops_zalobna.png

szkolnictwo_zima.pngszkolnictwo_zalobna.pngszkolnictwo_jesien.pngszkolnictwo_wiosna.pngszkolnictwo_lato.jpg

gospodarka_odpadami.jpggospodarka_odpadami_jesien.jpggospodarka_odpadami_lato.jpggospodarka_odpadami_wiosna.jpggospodarka_odpadami_zaloba.jpg

nie_uzaleznieniom.jpgnie_uzaleznieniom_jesien.jpgnie_uzaleznieniom_lato.jpgnie_uzaleznieniom_wiosna.jpgnie_uzaleznieniom_zaloba.jpg

osrodki_zdrowia.jpgosrodki_zdrowia_jesien.jpgosrodki_zdrowia_lato.jpgosrodki_zdrowia_wiosna.jpgosrodki_zdrowia_zaloba.jpg

fair_play.jpgfair_play_jesien.jpgfair_play_lato.jpgfair_play_wiosna.jpgfair_play_zaloba.jpg

biblioteka.jpgbiblioteka_jesien.jpgbiblioteka_lato.jpgbiblioteka_wiosna.jpgbiblioteka_zaloba.jpg

muzeum.jpgmuzeum_jesien.jpgmuzeum_lato.jpgmuzeum_wiosna.jpgmuzeum_zaloba.jpg

sokis_zima.pngsokis_zalobna.pngsokis_wiosna.pngsokis_lato.pngsokis_jesien.png

imprezy.jpgimprezy_jesien.jpgimprezy_lato.jpgimprezy_wiosna.jpgimprezy_zaloba.jpg

rzut_podkowa.jpgrzut_podkowa_jesien.jpgrzut_podkowa_lato.jpgrzut_podkowa_wiosna.jpgrzut_podkowa_zaloba.jpg

2017-05-15 10:11

biegi_na_orientacje.JPG

XVII Jurajskie Marsze na Orientację
o puchar Wójta Gminy Janów i Starosty Częstochowskiego
przy współudziale finansowym Urzędu Miasta Częstochowy
oraz LGD Partnerstwo Północnej Jury w Złotym Potoku

1. Organizatorzy:

Oddział PTSM w Częstochowie
Koło PTSM przy VI LO im. J. Dąbrowskiego w Częstochowie
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Siedlcu

2. Zespół organizacyjny:

Kierownik imprezy Zbigniew Tarnowski PInO 257
Gospodarz bazy Henryk Srokosz Kierownik Schroniska
Sędzia główny Daniel Jędraszczyk OInO Cz/16/2011
Budowniczowie tras Zbigniew Tarnowski, Daniel Jędraszczyk
Sekretariat Karolina Kocka oraz członkowie SK PTSM przy VI LO
w Częstochowie.

3. Baza, teren imprezy i dojazd

Bazą terenową będą autokary ustawione na parkingu przy skrzyżowaniu dróg Myszków – Siedlec – Złoty Potok.
Terenem zmagań jest obszar Babskiej Skały. Dwa pierwsze etapy prowadzą wzdłuż czarnego szlaku pieszego. Należy zachować ostrożność przy przejściu drogą przez Kamieniołom Warszawski !!!
Start do etapu 1 przy Tartacznej w Siedlcu . Meta 1 etapu a zarazem start
na 2 etap na skrzyżowaniu szlaków w lesie. Meta etapu 2 a zarazem start
do etapu 3 przy leśniczówce w Ostrężniku. Etap 3, który prowadzi czerwonym szlakiem pieszym, uczestnicy pokonują wyłącznie z opiekunami !!! Zachować ostrożność przy przejściu przez drogi. Meta etapu 3 na parkingu przy skrzyżowaniu dróg Myszków – Siedlec – Złoty Potok.
Dojazd: autobusem organizatora po wcześniejszym uzgodnieniu
lub PKS do Siedlca Krzyże a dalej 400 m ul. Tartaczną na start.
Uwaga ! Istnieje możliwość skorzystania z wcześniejszego noclegu w schronisku
w Siedlcu po uzgodnieniu z kierownikiem schroniska.

4. Warunki uczestnictwa

W klasyfikacji drużynowej w imprezie mogą uczestniczyć zespoły z kół PTSM
w szkołach podstawowych i gimnazjów oraz zespoły i osoby z innych środowisk. Uczestnik powinien posiadać busolę lub kompas, linijkę, ochronną folię na mapę, ubiór dostosowany do pogody, długopis.

 

5. Typ imprezy, skala trudności:

Impreza piesza, turystyczna, regionalna, trzyetapowa (3 x 3 pkt do Odznaki Imprez na Orientację), łatwa.
UWAGA ! Punktacja do OInO jest wyższa z okazji III Ogólnopolskiego Tygodnia Turystycznych Imprez na Orientację !!!

6. Mapa:

Mapy kolorowe w różnych skalach, pełne w kat. TD, kombinowane w pozostałych kategoriach.
Podczas rozpoczęcia uczestnicy dostają mapy i karty startowe na wszystkie etapy !!!

7. Kategorie wiekowe:

TD – ur. w 2004 r. i młodsi zespoły 2 - 3 osobowe
TM – ur. w 2001 - 2003 zespoły 2 - 3 osobowe
TJ – ur. 2000 i starsi zespoły 1 osobowe
TS – ur. 1997 i starsi zespoły 1 osobowe

8. Świadczenia:

• pamiątkowa plakietka,
• potwierdzenie punktów na OTP, OInO,
• posiłek na mecie,
• ubezpieczenie,
• nagrody i dyplomy dla zespołów w kategorii TD i TM, dyplomy w kategoriach TJ i TS, oraz w klasyfikacji drużynowej wg regulaminu.

9. Przebieg imprezy:

  • 9.00 – początek pracy sekretariatu na starcie przy ul. Tartacznej (wjazd do kamieniołomu Warszawskiego,
  • 9.45 – otwarcie imprezy, 
  • 10.00 – start uczestników na etap 1 a po nim do etapu 2 (obowiązek wpisania czasu startu na E 2 przez sędziego !!! ). Start do E3 wyłącznie z opiekunem (!!!) w dowolnym czasie, 
  • 14.00 – zamknięcie mety po etapach,
  • 14.30 – zakończenie imprezy ( rozdanie dyplomów i nagród)
  • 15.00 – wyjazd uczestników do Częstochowy

10. Zgłoszenia i wpisowe:
Przyjmowane z załączoną „Listą zgłoszeń” do 17 maja (środa) w biurze Oddziału PTSM ul. Krakowska 29 ( I piętro), w poniedziałki, środy i piątki
w godzinach 10.00 - 13.00, informacje tel. (34) 324-45-95.
Wpisowe wynosi 10.00 zł - płatne w biurze Oddziału lub na starcie.
Członkowie PTSM mają zniżkę w wysokości 2 zł.
Zgłoszenia po terminie lub na starcie przyjmowane będą do wyczerpania
materiałów startowych.

11. Postanowienia końcowe:
• punktacja zgodna z: „Zasadami punktacji KInO ZG PTTK”,
• przybycie po zamknięciu mety powoduje nie klasyfikowanie,
• niszczenie punktów kontrolnych i ich wyposażenia powoduje dyskwalifikację,
• impreza odbędzie się bez względu na pogodę,
• za szkody wyrządzone osobom trzecim i przez osoby trzecie organizator nie ponosi odpowiedzialności,
• ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów

Zapraszamy do udziału w naszej imprezie życząc sukcesów na trasach

ORGANIZATORZY

 

 

Zasady zdobywania Pucharów
dla najlepszej szkoły w kategoriach TD i TM

1. Puchar zdobywa ta szkoła, której zespoły uzyskają największą ilość punktów za miejsca
w poszczególnych kategoriach wg zasady:

1 miejsce - 10 pkt
2 miejsce - 9 pkt
3 miejsce - 8 pkt
4 miejsce - 7 pkt
5 miejsce - 6 pkt
6 miejsce - 5 pkt
7 miejsce - 4 pkt
8 miejsce - 3 pkt
9 miejsce - 2 pkt
10 miejsce - 1 pkt
11 miejsce i dalsze - 0 pkt

2. Startuje dowolna ilość zespołów !

3. Punktacja prowadzona jest osobno dla kategorii TD i TM.

4. Interpretacja powyższego regulaminu należy wyłącznie do organizatorów.

 

Nazwa pliku Typ pliku Rozmiar pliku Pobierz
Regulamin pdf 1.023,98 KB Pobierz
Lista zgłoszeń pdf 241,52 KB Pobierz

bip.jpgbip_zaloba.jpg

epuap.jpgepuap_zaloba.jpg

facebook.jpgfacebook_zaloba.jpg

dotacje_oze.png

dotacje_azbest.png

spoldzielnia_socjalna1.png

jsk_baner.jpg

zwiazek_gmin.jpgzwiazek_gmin_zaloba.jpg

partnerstwo.jpgpartnerstwo_zaloba.jpg

rlgd.png

zespol_szkol.jpgzespol_szkol_zaloba.jpg

siedlec.jpgsiedlec_jesien.jpgsiedlec_lato.jpgsiedlec_wiosna.jpgsiedlec_zaloba.jpg

schronisko.jpgschronisko_zaloba.jpg

rewitalizacja.jpg

Dane kontaktowe:

Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka

Copyright (c) 2016 Urząd Gminy w Janowie. Wszelkie prawa zastrzeżone Strony internetowe TRUSTNET