MENU
XVII Jurajskie Marsze na Orientację
o puchar Wójta Gminy Janów i Starosty Częstochowskiego
przy współudziale finansowym Urzędu Miasta Częstochowy
oraz LGD Partnerstwo Północnej Jury w Złotym Potoku
1. Organizatorzy:
Oddział PTSM w Częstochowie
Koło PTSM przy VI LO im. J. Dąbrowskiego w Częstochowie
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Siedlcu
2. Zespół organizacyjny:
Kierownik imprezy Zbigniew Tarnowski PInO 257
Gospodarz bazy Henryk Srokosz Kierownik Schroniska
Sędzia główny Daniel Jędraszczyk OInO Cz/16/2011
Budowniczowie tras Zbigniew Tarnowski, Daniel Jędraszczyk
Sekretariat Karolina Kocka oraz członkowie SK PTSM przy VI LO
w Częstochowie.
3. Baza, teren imprezy i dojazd
Bazą terenową będą autokary ustawione na parkingu przy skrzyżowaniu dróg Myszków – Siedlec – Złoty Potok.
Terenem zmagań jest obszar Babskiej Skały. Dwa pierwsze etapy prowadzą wzdłuż czarnego szlaku pieszego. Należy zachować ostrożność przy przejściu drogą przez Kamieniołom Warszawski !!!
Start do etapu 1 przy Tartacznej w Siedlcu . Meta 1 etapu a zarazem start
na 2 etap na skrzyżowaniu szlaków w lesie. Meta etapu 2 a zarazem start
do etapu 3 przy leśniczówce w Ostrężniku. Etap 3, który prowadzi czerwonym szlakiem pieszym, uczestnicy pokonują wyłącznie z opiekunami !!! Zachować ostrożność przy przejściu przez drogi. Meta etapu 3 na parkingu przy skrzyżowaniu dróg Myszków – Siedlec – Złoty Potok.
Dojazd: autobusem organizatora po wcześniejszym uzgodnieniu
lub PKS do Siedlca Krzyże a dalej 400 m ul. Tartaczną na start.
Uwaga ! Istnieje możliwość skorzystania z wcześniejszego noclegu w schronisku
w Siedlcu po uzgodnieniu z kierownikiem schroniska.
4. Warunki uczestnictwa
W klasyfikacji drużynowej w imprezie mogą uczestniczyć zespoły z kół PTSM
w szkołach podstawowych i gimnazjów oraz zespoły i osoby z innych środowisk. Uczestnik powinien posiadać busolę lub kompas, linijkę, ochronną folię na mapę, ubiór dostosowany do pogody, długopis.
5. Typ imprezy, skala trudności:
Impreza piesza, turystyczna, regionalna, trzyetapowa (3 x 3 pkt do Odznaki Imprez na Orientację), łatwa.
UWAGA ! Punktacja do OInO jest wyższa z okazji III Ogólnopolskiego Tygodnia Turystycznych Imprez na Orientację !!!
6. Mapa:
Mapy kolorowe w różnych skalach, pełne w kat. TD, kombinowane w pozostałych kategoriach.
Podczas rozpoczęcia uczestnicy dostają mapy i karty startowe na wszystkie etapy !!!
7. Kategorie wiekowe:
TD – ur. w 2004 r. i młodsi zespoły 2 - 3 osobowe
TM – ur. w 2001 - 2003 zespoły 2 - 3 osobowe
TJ – ur. 2000 i starsi zespoły 1 osobowe
TS – ur. 1997 i starsi zespoły 1 osobowe
8. Świadczenia:
• pamiątkowa plakietka,
• potwierdzenie punktów na OTP, OInO,
• posiłek na mecie,
• ubezpieczenie,
• nagrody i dyplomy dla zespołów w kategorii TD i TM, dyplomy w kategoriach TJ i TS, oraz w klasyfikacji drużynowej wg regulaminu.
9. Przebieg imprezy:
10. Zgłoszenia i wpisowe:
Przyjmowane z załączoną „Listą zgłoszeń” do 17 maja (środa) w biurze Oddziału PTSM ul. Krakowska 29 ( I piętro), w poniedziałki, środy i piątki
w godzinach 10.00 - 13.00, informacje tel. (34) 324-45-95.
Wpisowe wynosi 10.00 zł - płatne w biurze Oddziału lub na starcie.
Członkowie PTSM mają zniżkę w wysokości 2 zł.
Zgłoszenia po terminie lub na starcie przyjmowane będą do wyczerpania
materiałów startowych.
11. Postanowienia końcowe:
• punktacja zgodna z: „Zasadami punktacji KInO ZG PTTK”,
• przybycie po zamknięciu mety powoduje nie klasyfikowanie,
• niszczenie punktów kontrolnych i ich wyposażenia powoduje dyskwalifikację,
• impreza odbędzie się bez względu na pogodę,
• za szkody wyrządzone osobom trzecim i przez osoby trzecie organizator nie ponosi odpowiedzialności,
• ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów
Zapraszamy do udziału w naszej imprezie życząc sukcesów na trasach
ORGANIZATORZY
Zasady zdobywania Pucharów
dla najlepszej szkoły w kategoriach TD i TM
1. Puchar zdobywa ta szkoła, której zespoły uzyskają największą ilość punktów za miejsca
w poszczególnych kategoriach wg zasady:
1 miejsce - 10 pkt
2 miejsce - 9 pkt
3 miejsce - 8 pkt
4 miejsce - 7 pkt
5 miejsce - 6 pkt
6 miejsce - 5 pkt
7 miejsce - 4 pkt
8 miejsce - 3 pkt
9 miejsce - 2 pkt
10 miejsce - 1 pkt
11 miejsce i dalsze - 0 pkt
2. Startuje dowolna ilość zespołów !
3. Punktacja prowadzona jest osobno dla kategorii TD i TM.
4. Interpretacja powyższego regulaminu należy wyłącznie do organizatorów.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka