A A A A Kontrast:
A++ A+ A Czcionka:
sobota 20.04.2024RSS

inwestycje_remonty_zima.jpginwestycje_remonty_wiosna.jpginwestycje_remonty_lato.jpginwestycje_remonty_jesien.jpginwestycje_remonty_zaloba.jpg

kalendarz_wydarzen_jesien.jpgkalendarz_wydarzen_lato.jpgkalendarz_wydarzen_wiosna.jpgkalendarz_wydarzen_zaloba.jpgkalendarz_wydarzen_zima.jpg

informator 1.jpginformator 2.jpginformator 3.jpginformator 4.jpginformator 5.jpg

relacje_jesien.pngrelacje_zima.pngrelacje_lato.pngrelacje_zaloba.pngrelacje_wiosna.png

bppzima.pngbppwiosna.pngbppjesien.pngbpplato.pngbppzal.png

rozklad_jazdy.jpgrozklad_jazdy_jesien.jpgrozklad_jazdy_lato.jpgrozklad_jazdy_wiosna.jpgrozklad_jazdy_zaloba.jpg

Dzialki

zgk.pngzgk_zima.pngzgk_zalobna.pngzgk_lato.pngzgk_jesien.png

szkolnictwo_zima.pngszkolnictwo_zalobna.pngszkolnictwo_jesien.pngszkolnictwo_wiosna.pngszkolnictwo_lato.jpg

gops.pnggops_zima.pnggops_lato.pnggops_jesien.pnggops_zalobna.png

gospodarka_odpadami.jpggospodarka_odpadami_jesien.jpggospodarka_odpadami_lato.jpggospodarka_odpadami_wiosna.jpggospodarka_odpadami_zaloba.jpg

nie_uzaleznieniom.jpgnie_uzaleznieniom_jesien.jpgnie_uzaleznieniom_lato.jpgnie_uzaleznieniom_wiosna.jpgnie_uzaleznieniom_zaloba.jpg

osrodki_zdrowia.jpgosrodki_zdrowia_jesien.jpgosrodki_zdrowia_lato.jpgosrodki_zdrowia_wiosna.jpgosrodki_zdrowia_zaloba.jpg

biblioteka.jpgbiblioteka_jesien.jpgbiblioteka_lato.jpgbiblioteka_wiosna.jpgbiblioteka_zaloba.jpg

muzeum.jpgmuzeum_jesien.jpgmuzeum_lato.jpgmuzeum_wiosna.jpgmuzeum_zaloba.jpg

sokis_zima.pngsokis_zalobna.pngsokis_wiosna.pngsokis_lato.pngsokis_jesien.png

jp_zaloba.jpgjp_jesien.jpgjp_lato1.jpgjp_wiosna1.jpgjp_zima1.jpg

1wybory_jesien.jpg1wybory_lato.jpg1wybory_zal.jpg1wybory_zima.jpg47017.jpg

Wskazania dotyczące zwrotu podręczników/książek do biblioteki szkolnej

 

1. O terminie zwrotu podręczników  każda z klas zostanie poinformowana przez wychowawcę.

2. Zwrotu podręczników dokonujemy w kompletach; usuwamy foliowe okładki z podręczników; zwracamy uwagę na czystość i estetykę książek (usuwamy zapisane ołówkiem notatki, sklejamy rozdarte lub uszkodzone kartki).

3. W przypadku zniszczenia lub zgubienia podręcznika rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do jego odkupienia.

4. Książki i podręczniki będą zwracane przez uczniów/rodziców w ustalone przez wychowawcę i nauczyciela bibliotekarza określone dni (w celu uniknięcia grupowania się osób). Po ustaleniu terminu spotkania nauczyciel bibliotekarz przeznacza około 7 minut na każdego ucznia, zgodnie z numerem ucznia w dzienniku.

5. Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu książek powinien być w  maseczce.

6. Zwracane podręczniki powinny być zapakowane w foliową torbę oraz opatrzone kartą informacyjną zawierającą następujące dane: imię i nazwisko ucznia, klasa, numer w dzienniku, data zwrotu oraz numer telefonu rodzica.

Do oddzielnej torby również opatrzonej etykietą z danymi ucznia należy zapakować lektury i pozostałe książki wypożyczone z biblioteki.

Następnie podręczniki będą odkładane w sposób wskazany przez nauczyciela bibliotekarza w określonym pomieszczeniu.

7. Po upływie kwarantanny nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zakupu nowego egzemplarza, o czym zostanie poinformowany telefonicznie.

Dziękuję za zapoznanie się z wytycznymi zwrotu podręczników.

Bożena Solak

 

Aktualizacja Informatora o szkolnictwie ponadpodstawowym.

2020-05-26 13:16

Dokonano aktualizacji „Informatora o szkolnictwie ponadpodstawowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego i myszkowskiego na rok szkolny 2020/2021 w zakresie - harmonogramu rekrutacji, - zasad przeprowadzania egzaminów, - przygotowania do egzaminów zewnętrznych – wytyczne MEN, CKE i GIS.   Poniżej łącze do wyszukiwarki https://womczest.edu.pl/wybieram-szkole/

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie!

Od 25 maja br. uczniowie klasy VIII, mają  możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów, w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca 2020 r. będą zdawać egzamin ósmoklasisty. Wymiar tych konsultacji jest  uzależniony od potrzeb ucznia, a także warunków szkoły. Procedury obowiązujące podczas konsultacji oraz  harmonogram konsultacji zostały zamieszczone  w zakładce „Dla Uczniów”. Od 1 czerwca uczniowie pozostałych klas będą mogli również korzystać  z konsultacji ze wszystkich przedmiotów. Podobnie jak w przypadku konsultacji dla ósmoklasistów, konsultacje będą dobrowolne dla ucznia.  Rodzice proszeni są o wypełnienie poniższego oświadczenia i złożenie w szkole.

Harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/21

2020-05-21 11:05

Szanowni Rodzice, Drodzy Ósmoklasiści!

Ministerstwo Edukacji Narodowej opracowało harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych. Harmonogram został dostosowany do zmienionego terminu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez okręgowe komisje egzaminacyjne. W załączeniu przekazuję terminy postępowania rekrutacyjnego oraz komunikat MEN w tej sprawie.

 

Materiały są dostępne także na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/harmonogram-rekrutacji-do-szkol-ponadpodstawowych-na-rok-szkolny-20202021.

 

 Załączniki:

Terminy_postepowania_rekrutacyjnego_2020-2021
Harmonogram_rekrutacji_do_szkol_ponadpodstawowych_-_komunikat_MEN

                                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                  Pozdrawiam 

                                                                                                                                                                     dyrektor szkoły 

                                                                                                                                                                         

Ogłoszenie konkursów: plastycznych, muzycznego i literackiego.

2020-05-13 17:06

 Kochani Uczniowie, Drogie Dzieci,

Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy i Dnia Taty w naszej szkole organizowane są następujące konkursy:

  • dla dzieci  kl.0 konkurs plastyczny pt."Portret mojej mamy lub mojego taty".  Format pracy A4, technika dowolna. Prace należy przesłać do p. Anny Patyk MMSem lub mailem na adres bpatyk@poczta.onet.pl,
  • dla kl.I-IV konkurs plastyczny  pt. "Laurka dla mamy lub taty".  Format pracy A5, technika dowolna. Prace należy przesłać do p. Renaty Fik na maila: renatkafik66@gmail.com
  • dla uczniów kl.V-VIII konkurs literacki- List pt. "Podziękowanie dla mamy lub taty". Prace należy przesłać do p.Olgi Nocuń na maila: 2004ola@ wp.pl
  • dla uczniów kl.0-VIII konkurs muzyczny pt. "Piosenka dla mamy lub taty". Nagrania śpiewanych przez siebie piosenek należy przesłać na messengera do p. Joanny Idziak.

Wszystkie prace i nagrania piosenek należy przesłać do podanych opiekunów  do 24 maja 2020r.

Zapraszamy  uczniów i dzieci z oddziału przedszkolnego do wzięcia udziału w wyżej wymienionych konkursach.

Szanowni Rodzice.

W związku z postanowieniami Rządu od 6 maja 2020 roku mogą funkcjonować oddziały przedszkolne.  Z placówek w pierwszej kolejności, mogą skorzystać te dzieci, których rodzice nie mają możliwości pogodzenia pracy z opieką w domu. Pierwszeństwo uzyskują dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

    Rodziców dzieci uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, którzy chcą samodzielnie pracować z dziećmi w domu, zachęcam do skorzystania z zestawu zaproponowanych przeze mnie ćwiczeń. Dzięki temu Wasze Pociechy będą miały możliwość rozwijania funkcji poznawczo-motorycznych niezbędnych w trakcie nabywania umiejętności szkolnych takich jak czytanie, czy                                                         pisanie.

Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/21.

2020-04-08 14:21

Szanowni Rodzice,  Drodzy Ósmoklasiści,

       Z uwagi na zawieszenie zajęć lekcyjnych w szkole przekazuję Wam informację dotyczącą rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Informator o szkolnictwie ponadpodstawowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego (rok szkolny 2020/2021) znajduje się na stronie RODN „WOM” w Częstochowie pod adresem  poniżej łącze https://womczest.edu.pl/wybieram-szkole/            

  Informacje dotyczące rekrutacji wychowawczyni  kl.8 przekazała  każdemu uczniowi drogą e-mailową:

  • Typy szkół ponadpodstawowych dla absolwentów 8-letniej szkoły podstawowej.
  • W jaki sposób można dokonać wyboru szkoły i klasy?
  • Kryteria brane pod uwagę na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego.
  • Jak zebrać maksymalną liczbę punktów w procesie rekrutacji?
  • Przeliczanie punktów za świadectwo ukończenia szkoły.
  • Przeliczanie punktów za wyniki egzaminu ósmoklasisty.

                                                                                                     Pozdrawiam 

                                                                                                   dyrektor szkoły

Życzenia świąteczne.

2020-04-07 20:25

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,

 życzymy Wam

zdrowych, radosnych i spokojnych świąt Wielkanocnych

niosących wiarę, nadzieję i miłość.

Dyrektor, nauczyciele i pracownicy szkoły.

Informacja o wiosennej przerwie świątecznej.

2020-04-07 20:12

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie, 


Pragnę przypomnieć, że wiosenna przerwa świąteczna w szkole potrwa od 9 kwietnia 2020 r. (od czwartku) do 14 kwietnia 2020r. ( do wtorku).

                                                                                                                         Dyrektor szkoły

                                                                                                                         

bip.jpgbip_zaloba.jpg

epuap.jpgepuap_zaloba.jpg

baner_ue_pozyskane.png

facebook.jpgfacebook_zaloba.jpg

porady prawne.jpg

zakladka czyste powietrze.jpg

energetycznosc budynkow.jpg

gaz_logo.png

baner_fundusz_solidarnosciowy.png

dotacje_oze.png

dotacje_azbest.png

jsk_baner.jpg

ppj.jpgppj_cz.jpg

rlgd.png

zgj_logo.jpgzwiazek_gmin_zaloba.jpg

zespol_szkol.jpgzespol_szkol_zaloba.jpg

rewitalizacja.jpg

Dane kontaktowe:

Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka

Copyright (c) 2016 Urząd Gminy w Janowie. Wszelkie prawa zastrzeżone Strony internetowe TRUSTNET