MENU
Wskazania dotyczące zwrotu podręczników/książek do biblioteki szkolnej
1. O terminie zwrotu podręczników każda z klas zostanie poinformowana przez wychowawcę.
2. Zwrotu podręczników dokonujemy w kompletach; usuwamy foliowe okładki z podręczników; zwracamy uwagę na czystość i estetykę książek (usuwamy zapisane ołówkiem notatki, sklejamy rozdarte lub uszkodzone kartki).
3. W przypadku zniszczenia lub zgubienia podręcznika rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do jego odkupienia.
4. Książki i podręczniki będą zwracane przez uczniów/rodziców w ustalone przez wychowawcę i nauczyciela bibliotekarza określone dni (w celu uniknięcia grupowania się osób). Po ustaleniu terminu spotkania nauczyciel bibliotekarz przeznacza około 7 minut na każdego ucznia, zgodnie z numerem ucznia w dzienniku.
5. Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu książek powinien być w maseczce.
6. Zwracane podręczniki powinny być zapakowane w foliową torbę oraz opatrzone kartą informacyjną zawierającą następujące dane: imię i nazwisko ucznia, klasa, numer w dzienniku, data zwrotu oraz numer telefonu rodzica.
Do oddzielnej torby również opatrzonej etykietą z danymi ucznia należy zapakować lektury i pozostałe książki wypożyczone z biblioteki.
Następnie podręczniki będą odkładane w sposób wskazany przez nauczyciela bibliotekarza w określonym pomieszczeniu.
7. Po upływie kwarantanny nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zakupu nowego egzemplarza, o czym zostanie poinformowany telefonicznie.
Dziękuję za zapoznanie się z wytycznymi zwrotu podręczników.
Bożena Solak
Dokonano aktualizacji „Informatora o szkolnictwie ponadpodstawowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego i myszkowskiego na rok szkolny 2020/2021 w zakresie - harmonogramu rekrutacji, - zasad przeprowadzania egzaminów, - przygotowania do egzaminów zewnętrznych – wytyczne MEN, CKE i GIS. Poniżej łącze do wyszukiwarki https://womczest.edu.pl/wybieram-szkole/
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie!
Od 25 maja br. uczniowie klasy VIII, mają możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów, w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca 2020 r. będą zdawać egzamin ósmoklasisty. Wymiar tych konsultacji jest uzależniony od potrzeb ucznia, a także warunków szkoły. Procedury obowiązujące podczas konsultacji oraz harmonogram konsultacji zostały zamieszczone w zakładce „Dla Uczniów”. Od 1 czerwca uczniowie pozostałych klas będą mogli również korzystać z konsultacji ze wszystkich przedmiotów. Podobnie jak w przypadku konsultacji dla ósmoklasistów, konsultacje będą dobrowolne dla ucznia. Rodzice proszeni są o wypełnienie poniższego oświadczenia i złożenie w szkole.
Szanowni Rodzice, Drodzy Ósmoklasiści!
Ministerstwo Edukacji Narodowej opracowało harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021, w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych. Harmonogram został dostosowany do zmienionego terminu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez okręgowe komisje egzaminacyjne. W załączeniu przekazuję terminy postępowania rekrutacyjnego oraz komunikat MEN w tej sprawie.
Materiały są dostępne także na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/harmonogram-rekrutacji-do-szkol-ponadpodstawowych-na-rok-szkolny-20202021.
|
Załączniki:
Terminy_postepowania_rekrutacyjnego_2020-2021 |
Harmonogram_rekrutacji_do_szkol_ponadpodstawowych_-_komunikat_MEN |
Pozdrawiam
dyrektor szkoły
Kochani Uczniowie, Drogie Dzieci,
Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy i Dnia Taty w naszej szkole organizowane są następujące konkursy:
Wszystkie prace i nagrania piosenek należy przesłać do podanych opiekunów do 24 maja 2020r.
Zapraszamy uczniów i dzieci z oddziału przedszkolnego do wzięcia udziału w wyżej wymienionych konkursach.
Szanowni Rodzice.
W związku z postanowieniami Rządu od 6 maja 2020 roku mogą funkcjonować oddziały przedszkolne. Z placówek w pierwszej kolejności, mogą skorzystać te dzieci, których rodzice nie mają możliwości pogodzenia pracy z opieką w domu. Pierwszeństwo uzyskują dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Rodziców dzieci uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, którzy chcą samodzielnie pracować z dziećmi w domu, zachęcam do skorzystania z zestawu zaproponowanych przeze mnie ćwiczeń. Dzięki temu Wasze Pociechy będą miały możliwość rozwijania funkcji poznawczo-motorycznych niezbędnych w trakcie nabywania umiejętności szkolnych takich jak czytanie, czy pisanie.
Szanowni Rodzice, Drodzy Ósmoklasiści,
Z uwagi na zawieszenie zajęć lekcyjnych w szkole przekazuję Wam informację dotyczącą rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Informator o szkolnictwie ponadpodstawowym na terenie Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego, myszkowskiego (rok szkolny 2020/2021) znajduje się na stronie RODN „WOM” w Częstochowie pod adresem poniżej łącze https://womczest.edu.pl/wybieram-szkole/
Informacje dotyczące rekrutacji wychowawczyni kl.8 przekazała każdemu uczniowi drogą e-mailową:
Pozdrawiam
dyrektor szkoły
Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
życzymy Wam
zdrowych, radosnych i spokojnych świąt Wielkanocnych
niosących wiarę, nadzieję i miłość.
Dyrektor, nauczyciele i pracownicy szkoły.
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,
Pragnę przypomnieć, że wiosenna przerwa świąteczna w szkole potrwa od 9 kwietnia 2020 r. (od czwartku) do 14 kwietnia 2020r. ( do wtorku).
Dyrektor szkoły
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka