MENU
Janów, dnia 19.06.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przygotowanie i dostarczenie zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego „Świetlica marzeń” w Janowie, Plac Grunwaldzki 9
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Janów z siedzibą ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów NIP 9492192090 reprezentowana przez Wójta Gminy Janów, w którego imieniu działa pełniący obowiązki Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie Joanna Tekiela, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Janów z dnia 15 maja 2023 r.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od lipca 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1) Szacunkowa liczba dzieci - około 10.
2) Cena jednego posiłku powinna obejmować koszt jego przygotowania wraz z jego dostarczeniem.
3) Zestawy posiłkowe ( 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek) składające się z:
4) amawiający nie zapewnia, ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z zestawu posiłkowego. Docelowa ilość posiłków nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, gdyż w okresie umownym jest zależna od ilości dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego oraz od liczby dni żywieniowych . Ilość zestawów posiłkowych do końca trwania umowy będzie zmienna, czyli zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
5) O zmianach ilościowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem.
6) Godziny dostaw posiłków: 15:30 – 16:00
7 ) Rozliczanie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym będzie się odbywać na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich cen jednostkowych. Okres rozliczeniowy miesięczny.
8) Cena podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez cały okres trwania umowy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli właściwego doboru i jakości posiłków.
IV. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Wykonawca określi cenę jednostkową dla przedmiotu zamówienia. Należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (zakup produktów, wytworzenie gotowych dań, opakowania, podatek VAT) podając ją w kwocie brutto i netto.
VI. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadać kadrę posiadającą wymagane uprawnienia, spełniającą wymogi Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Dowóz posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do transportu posiłków dla żywienia zbiorowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przez kierowcę posiadającego wymagane przepisami prawa uprawnienia zezwalające na kontakt z żywnością.
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, przesłać pocztą lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ZAPYTANIE OFERTOWE - Przygotowanie i dostarczenie zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego „Świetlica marzeń” w Janowie, do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie, ul. Częstochowska 1, do dnia 26 czerwca 2023 r. do godziny 13:00.
a) formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1,
b) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy,
c) oświadczenie wykonawcy. (załącznik Nr 2),
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik Nr 3),
e) oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi (załącznik Nr 4),
f) aktualny odpis ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS,
VIII. KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
IX. INNE ISTOTNE POSTANOWIENIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez uzasadnienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert.
p.o. Kierownika GOPS
Joanna Tekiela
Załączniki:
Nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy.
Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
Nr 3 – Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Nr 4 - Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 ROZPORZĄDZENIEA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO / UE L 119/1 z 04.05.2016/ informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie, ul. Częstochowska 1 , 42-253 Janów.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – zkido@onet.pl
3.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego, w celu realizacji obowiązków nałożonych na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w celu kierowania zapytań ofertowych (przeprowadzenia postępowania w formie zapytania ofertowego), w celu zawarcia i realizacji umowy.
4.Pani/Pana dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych.
5.Pozyskane dane osobowe przechowywane będą zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
6.Dane nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną GOPS; w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
7.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych wynikających z zapisów zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, odmowa ich podania może być równoznaczna z brakiem możliwości wyboru Pana/Pani oferty.
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar pliku | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy. |
![]() |
docx | 16,01 KB | Pobierz |
Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy. |
![]() |
doc | 29,00 KB | Pobierz |
Nr 3 – Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych |
![]() |
doc | 30,00 KB | Pobierz |
Nr 4 - Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi |
![]() |
docx | 14,11 KB | Pobierz |
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka