MENU
24 sierpnia Gmina Janów podpisała umowę na dofinansowanie z WFOŚiGW w Katowicach na zadanie związane z demontażem oraz odbiorem wyrobów zawierających azbest. Wartość pozyskanej dotacji wyniesie 19 769,60 zł co zapewni 100 % dofinansowania. Prace zaplanowane są na wrzesień 2018 r.
Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz odbiór wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości.
Rozpoczęcie prac związanych z demontażem oraz odbiorem wyrobów azbestowych planuje się z początkiem września br. natomiast zakończenie zadania przypada na 30 września br.
Dofinasowaniem objętych zostało 49 nieruchomości z terenu Gminy Janów, w tym:
- demontaż, transport i utylizacja z 3 budynków mieszkalnych
- demontaż, transport i utylizacja z 11 budynków gospodarczych
- odbiór, transport i utylizacja z 35 nieruchomości.
Wykonawcą zadania będzie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EKOTOP”.
W wyniku realizacji zadania planowane jest unieszkodliwienie 61,34 ton wyrobów zawierających azbest.
Przypominamy, że poprzedni taki Program miał miejsce w ubiegłym roku. Wówczas dofinansowaniem objęto 54 nieruchomości, łącznie zebrano 86,16 ton wyrobów zawierających azbest i pozyskano dotacje w wysokości 35 293,71 zł.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka