MENU
Gmina Janów ogłasza sprzedaż narzędzi oraz wyposażenia, drogą konkursu ofert. Wykaz Sprzętu wraz z ceną brutto stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
Zasady konkursu
1. Oferowany do sprzedaży Sprzęt można obejrzeć, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, pod nr. telefonu 34 3278 048 wew. 16, w celu ustalenia terminu oględzin. Sprzęt znajduje się w Urzędzie Gminy Janów przy ul. Częstochowska 1, 42-253 Janowie.
2. Gmina Janów nie udziela gwarancji na sprzedawany Sprzęt oraz nie bierze odpowiedzialności za wady fizyczne sprzedawanego Sprzętu.
3. Każdy z Oferentów może złożyć ofertę cenową brutto łącznie na cały Sprzęt przeznaczony do sprzedaży. Nie jest możliwy wybór z oferty pojedynczego Sprzętu.
4. Ofertę cenową brutto należy złożyć w formie papierowej, na Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Oferowana cena brutto nie może być niższa niż określona w Załączniku nr 1.
5. Oferowana cena brutto zawiera doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
6. Na Formularzu ofertowym, Oferenci składają oświadczenie, że znany jest im stan techniczny Sprzętu oraz że nie wnoszą i nie będą wnosić w przyszłości z tego tytułu żadnych roszczeń.
7. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
8. W ofercie należy podać termin ważności oferty, który nie może być krótszy niż 14 dni od dnia upływu składania ofert.
9. Oferty cenowe należy dostarczyć do dnia 22.11.2023 r. w zamkniętej kopercie, osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Janowie, pok. 1 lub za pośrednictwem poczty, na adres: Urząd Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów z dopiskiem „Oferta zakupu narzędzi oraz wyposażenia”.
10. Gmina Janów sprzeda Sprzęt Oferentowi, którego oferta będzie najkorzystniejsza cenowo. W przypadku uzyskania takich samych ofert cenowych, o wyborze oferty zadecyduje kolejność złożenia oferty.
11. O wyborze lub odrzuceniu oferty, Oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w terminie do 29.11.2023 r. Wybór oferty dokonany przez sprzedającego jest ostateczny i nie służą Oferentom środki odwoławcze od takiej decyzji.
12. W powiadomieniu dotyczącym wyboru oferty, wskazany zostanie termin odbioru faktury, na podstawie której Oferent zobowiązany będzie do dokonania płatności w terminie 7 dni od dnia jej odbioru.
13. Oferent, który nie odbierze faktury w terminie wskazanym w powiadomieniu, lub nie zapłaci kwoty faktury w terminie określonym w ust. 12, traci prawa wynikające z przyjęcia jego oferty. W takim przypadku Gmina Janów ma prawo wyboru innego Oferenta, który uzyskał kolejne miejsce w wynikach konkursu.
14. Odbiór zakupionego wyposażenia i sprzętu odbywać się będzie na koszt Oferenta i jego własnym staraniem.
15. Odbiór sprzętu możliwy będzie dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Gminy Janów.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka