MENU
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Wójt Gminy Janów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
1) Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Janów
ul. Częstochowska 1
42-253 Janów
2) Nazwa stanowiska urzędniczego:
Stanowisko ds. Gospodarowania Mieniem Komunalnym
3) Wymiar etatu:
1/1
II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: geodezja, zagospodarowanie przestrzenne, budownictwo;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość ustaw:
a) o samorządzie gminnym,
b) o gospodarce komunalnej,
9) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
III. Wymagania dodatkowe:
1) obsługa komputera: pakiet Office, Excel;
2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
3) prawo jazdy kat. B;
4) umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, odporność na stres.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) gospodarowanie mieniem komunalnym i nadzór nad jego prawidłową eksploatacją,
w tym nad obowiązkowymi przeglądami;
2) prowadzenie rejestru mienia komunalnego i zachodzących zmian;
3) przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego;
4) nadzór nad utrzymaniem placów zabaw i siłowni zewnętrznych;
5) wnioskowanie ustalanie stawek czynszu na zawierane umowy najmu i dzierżawy;
6) przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia i aneksów oraz prowadzenie ich rejestru;
7) prowadzenie bieżącej ewidencji wpływów i wydatków na zasoby mieszkaniowe lokali użytkowych i mieszkalnych;
8) przejmowanie budynków mieszkalnych;
9) opracowywanie Wieloletnich Programów Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy;
10) prowadzenie dokumentacji w zakresie oddawania nieruchomości Gminy w trwały zarząd;
11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości pod reklamy
i banery;
12) Sporządzenie wykazów do dzierżawy, najmu, użyczenia nieruchomości Gminy:
a) wysłanie do gazety informacji o dzierżawie, najmie i użyczeniu nieruchomości;
b) powieszenie wykazów na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy;
c) wysłanie bądź doręczenie wykazów sołtysom miejscowości, w których znajdują się
nieruchomości.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat na umowę o pracę;
2) miejsce pracy wewnątrz budynku;
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
4) wykonywanie obowiązków związanych z obsługą komputera, sporządzaniem, przenoszeniem, porządkowaniem, dostarczaniem, wysyłaniem dokumentów, praca w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym
i naturalnym w pozycji siedzącej;
5) użytkowanie sprzętu biurowego w szczególności komputera, drukarki, kserokopiarki, faksu, telefonu;
6) możliwe narażenie na: stres, obciążenie mięśniowo - szkieletowe, w szczególności statyczne mięśni;
7) stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim;
8) pracodawca zapewnia właściwy mikroklimat w pomieszczeniach biurowych.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W styczniu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Janów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1) odręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisane Curriculum Vitae;
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
a) zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy;
b) dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
7) odręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych;
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c) o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
(z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
9) odręcznie podpisane oświadczenie zwierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych z siedzibą w Janowie, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofaniu zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”.
VIII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: 19 lutego 2021r. do godz: 13:00 (decyduje dzień i godzina wpływu do Urzędu Gminy Janów);
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami”;
3) miejsce: Urząd Gminy Janów (Sekretariat) lub pocztą na adres:
Urząd Gminy Janów
ul. Częstochowska 1
42-253 Janów
IX. Informacje dodatkowe:
1) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru;
3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.janow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Janów (ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów);
4) klauzula informacyjna dla Kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO /Dz. Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:
i można się z Nim kontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Janów lub mailowo: gmina@janow.pl.
Janów, dnia 8 lutego 2021 roku
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka