MENU
REGULAMIN UCZESTNICTWA
I.Informacje ogólne:
1.Organizatorem konkursu jest Samorządowy Ośrodek Kultury
i Sportu w Janowie.
2.Celem konkursu jest promowanie tradycyjnych i nowatorskich receptur, będących symbolem naszego regionu.
3.Konkurs odbędzie się w dniu 11 września 2016 roku podczas imprezy Dożynki Gminne w Lusławicach
4.Przyjazd uczestników na koszt własny.
II.Warunki uczestnictwa:
1.Konkurs ma charakter otwarty.
2.Nalewka powinna być wyprodukowana z naturalnych surowców, dobór dodatków jest dowolny, wg pomysłowości i inwencji twórczej uczestników.
3.Do konkursu należy zgłosić tylko jeden rodzaj nalewki wraz z kartą zgłoszenia, w dniu imprezy do godz. 15.00 do wyznaczonego punktu.
4.Mile widziane będzie przygotowanie większej ilości nalewki w celu degustacji przez uczestników imprezy.
III.Kryteria oceny:
1.Organizator powołuje komisję, która będzie oceniać nalewki wg następujących kryteriów:
a)Smak i kompozycja składników,
b)Sposób podania nalewki (estetyka naczyń)
IV.Nagrody:
Laureaci trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody rzeczowe.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi w tym samym dniu na
scenie.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka