MENU
NOWY OKRES ZASIŁKOWY 2017/2018
W związku z oczekiwaniem na podpisanie przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ustawy o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin z dnia 7 lipca 2017 r. oraz nowymi Rozporządzeniami wykonawczymi, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie informuje, iż od dnia 1 sierpnia zostaną zmienione druki wniosków.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie informuje ponadto, że wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz świadczenia 500 plus na nowy okres zasiłkowy/świadczeniowy 2017/2018 będą przyjmowane od 1 sierpnia 2017 roku.
W celu kontynuacji wypłaty świadczeń konieczne jest złożenie wniosku na kolejny okres.
Wnioski rodzin, które posiadają gospodarstwo rolne będą rozpatrywane po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obwieszenia w sprawie dochodu z gospodarstwa rolnego, które nastąpi w drugiej połowie września 2017 r.
Dokładne informacje odnośnie składania wniosków oraz dokumentów wymaganych do w/w wniosków można uzyskać w Dziale Świadczeń Rodzinnych GOPS w Janowie lub pod numerem tel. (34) 327-84-05.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami w sprawie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://www.mpips.gov.pl/wsparcie-dla-rodzin-z-dziecmi/
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka