MENU
Wójt Gminy Janów informuje, że termin składania wniosków o dofinansowanie zadania na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości, z obszaru gminy Janów, został przedłużony do dnia:
15 marca 2019 roku (włącznie)
W związku z powyższym zainteresowani mieszkańcy proszeni są o kontakt:
- telefoniczny pod nr.: 34 327- 80-48 wew. 15
- na adres e-mail: gmina@janow.pl
- bezpośrednio do pracowników Urzędu Gminy Janów, pok. nr 5
Wzór wniosku można pobrać:
- w Urzędzie Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, pokój numer 5 w godzinach urzędowania tj. pon, śr, czw, pt. 7.00-15.00, wt. 08.00-16.00
- ze strony internetowej Gminy www.janow.pl
Informację przygotowała: Monika Olszewska
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar pliku | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Wniosek o wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janów w 2019 r. | doc | 58,00 KB | Pobierz | |
Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością | 23,96 KB | Pobierz | ||
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest | doc | 59,50 KB | Pobierz |
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka