MENU
Przewodniczący Komisji Gospodarczej Pan Jacek Lampa informuje o zwołaniu posiedzenia komisji, które odbędzie się w dniu 20 maja 2021 roku (czwartek) o godz. 15.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Janowie.
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Powitanie i przyjęcie porządku obrad Komisji.
2. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Gospodarczej z dnia 26 marca 2021 r.
3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Gospodarczej z dnia 16 kwietnia 2021 r.
4. Wybór wiceprzewodniczącego Komisji Gospodarczej.
5. Rozpatrzenie pisma sołtysa miejscowości Okrąglik.
6. Omówienie i zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za korzystanie ze słupów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Janów.
7. Omówienie i zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8. Omówienie i zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie dopłat dla taryfowych grup odbiorców usług zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków.
9. Wolne wnioski i zapytania.
10. Zakończenie obrad.
Informację przygotowała: Justyna Nowak
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka