MENU
Przypominamy mieszkańcom Gminy Janów, w tym również właścicielom nieruchomości przyłączonych do istniejącej sieci kanalizacyjnej o obowiązku wypełnienia druku Ankiety i dostarczenie do Urzędu Gminy Janów (pokój nr 11), w terminie do 28.02.2023 r.
Właściciele nieruchomości, którzy nie mają jeszcze podpisanych umów na opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków powinni uczynić to niezwłocznie.
Przypominamy, iż zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Janów zbiorniki bezodpływowe winny być opróżniane z częstotliwością adekwatną do ilości zużytej wody określone wg wskazania licznika poboru wody lub norm zużycia wody jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, jednym z obowiązków właściciela nieruchomości jest zapewnienie utrzymania czystości i porządku przez m.in. przyłączenie nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej, a w przypadku gdy budowa sieci kanalizacyjnej jest technicznie lub ekonomicznie nieuzasadniona, wyposażenie nieruchomości w zbiornik bezodpływowy nieczystości ciekłych lub w przydomową oczyszczalnię ścieków bytowych, spełniające wymagania określone
w odrębnych przepisach.
Prosimy mieszkańców o współpracę oraz udzielenie rzetelnej informacji.
W przypadku nie złożenia Ankiety, pracownicy Urzędu Gminy będą zobowiązani do przeprowadzenia kontroli posesji, w celu ustalenia posiadanego zbiornika na nieczystości ciekłe.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka