MENU
Wójt Gminy Janów ogłasza nabór wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości, z obszaru gminy Janów przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest” i wyznacza termin ich składania do 15 marca 2017 roku.
W związku z powyższym zainteresowani mieszkańcy proszeni są o kontakt:
- telefoniczny pod nr.: 34 327- 80-48 wew. 15
- na adres e-mail: gmina@janow.pl
- bezpośrednio do pracowników Urzędu Gminy Janów, pok. nr 5
Wzór wniosku można pobrać:
- w Urzędzie Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, pokój numer 5 w godzinach urzędowania tj. pon, śr, czw, pt. 7.00-15.00, wt. 08.00-16.00
- ze strony internetowej Gminy www.janow.pl
- u sołtysów
Do wniosku należy dołączyć:
• kolorowe zdjęcie wskazujące umiejscowienie zgormadzonego na terenie nieruchomości azbestu
• kserokopię zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu złożonego do Starostwa Powiatowego w Częstochowie lub kserokopia pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze Starostwa Powiatowego w Częstochowie (nie dotyczy przypadku odbioru wyrobów już zdemontowanych).
• kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego własność budynku/nieruchomości lub zgody właściciela lub administracji budynku na realizację zadania (oryginał do wglądu).
• zgodę współwłaścicieli nieruchomości/w przypadku nieruchomości, do której tytuł prawny posiada kilka osób.
Zakres przewidywanych prac związanych z usuwaniem azbestu będzie obejmował:
1. Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
2. Zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest
UWAGA
1. Nie ma możliwości objęcia dofinansowaniem zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego, właściciel nieruchomości musi pokryć je we własnym zakresie.
2. W ramach realizowanego zadania związanego z usuwaniem wyrobów zawierających azbest nie będzie dokonywana naprawa, odbudowa czy modernizacja obiektów, z których został usunięty azbest
3. Realizacja wniosku uzależniona jest od pozyskania przez Gminę środków na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ich wysokości, ilości wniosków i oceny stanu technicznego wyrobów zawierających azbest.
4. W przypadku, gdy wniosek Gminy Janów nie zostanie zakwalifikowany do realizacji przez WFOŚiGW w Katowicach, zadanie nie będzie realizowane.
5. W razie nie uzyskania dotacji na realizację zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i braku jego realizacji, nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia dla wnioskodawcy
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar pliku | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Wzór wniosku o wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janów w 2017 r. |
![]() |
760,15 KB | Pobierz | |
Wzór wniosku o wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janów w 2017 r. |
![]() |
doc | 58,00 KB | Pobierz |
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka