MENU
Janów, dnia 16.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przygotowanie i dostarczenie zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego „Świetlica marzeń” w Janowie, Plac Grunwaldzki 9
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Janów z siedzibą ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów NIP 9492192090 reprezentowana przez Wójta Gminy Janów, w którego imieniu działa Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie Halina Miodyńska, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Janów z dnia 31 października 2013 r.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od czerwca 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023 r.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Posiłki dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego „Świetlica marzeń” w Janowie
1) Szacunkowa liczba dzieci - około 10.
2) Cena jednego posiłku powinna obejmować koszt jego przygotowania wraz z jego dostarczeniem.
3) Zestawy posiłkowe ( 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek) składające się z:
- kanapki przygotowanej naprzemiennie z: bułki pszennej, graham, wieloziarnistej
lub rogala o gramaturze 60 - 100g (z wyłączeniem pieczywa produkowanego z ciasta głęboko mrożonego) posmarowanej masłem o zawartości tłuszczu min. 82% ; z dodatkiem nabiału, wędliny, dżemu lub ryby oraz warzywnymi w postaci; rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty, pomidora. Każda kanapka winna być oddzielnie opakowana w folię spożywczą. Zamiennie można przygotować racuchy, tosty, drożdżówki.
- napoju: sok owocowy lub warzywno-owocowy o pojemności minimum 200 ml.
- owocu.
4) Zamawiający nie zapewnia, ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z zestawu posiłkowego. Docelowa ilość posiłków nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, gdyż w okresie umownym jest zależna od ilości dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego oraz od liczby dni żywieniowych . Ilość zestawów posiłkowych do końca trwania umowy będzie zmienna, czyli zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
5) O zmianach ilościowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem.
6) Godziny dostaw posiłków: 16:00 – 16:30
7) Rozliczanie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym będzie się odbywać na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich cen jednostkowych. Okres rozliczeniowy miesięczny.
8) Cena podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez cały okres trwania umowy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli właściwego doboru i jakości posiłków.
IV. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca musi posiadać pomieszczenia do produkcji posiłków zgodnie z normami sanitarnymi, zgłoszone do Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz mieć wdrożoną procedurę HACCP.
2. Przygotowywane przez Wykonawcę posiłki powinny być urozmaicone, zgodne z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze organizmu.
3. Wykonawca bierze odpowiedzialność za przestrzeganie norm sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków przygotowywania posiłków.
4. Jadłospis będzie dostarczany do GOPS w Janowie w okresach tygodniowych.
5. Wyklucza się sporządzanie posiłków na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
6. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Wykonawca określi cenę jednostkową dla przedmiotu zamówienia. Należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (zakup produktów, wytworzenie gotowych dań, opakowania, podatek VAT) podając ją w kwocie brutto i netto.
VI. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadać kadrę posiadającą wymagane uprawnienia, spełniającą wymogi Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Dowóz posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do transportu posiłków dla żywienia zbiorowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przez kierowcę posiadającego wymagane przepisami prawa uprawnienia zezwalające na kontakt z żywnością.
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, przesłać pocztą lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ZAPYTANIE OFERTOWE - Przygotowanie i dostarczenie zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego „Świetlica marzeń” w Janowie, do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie, ul. Częstochowska 1, do dnia 23 maja 2022 r. do godziny 13:00.
1. W przypadku nadesłania oferty pocztą liczy się data jej wpływu.
2. Koperta musi zawierać:
a) formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1,
b) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy,
c) oświadczenie wykonawcy. (załącznik Nr 2),
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik Nr 3),
e) oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi(załącznik Nr 4),
f) aktualny odpis ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS,
3. Informuje się, że w przypadku wyboru oferty Wykonawca jest zobowiązany do podpisania klauzuli RODO / o zachowaniu w poufności danych osobowych /
4. Rozpatrzenie ofert nastąpi do dnia 25 maja 2022 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie.
5. Oferty złożone po wskazanym terminie będą odrzucane z przyczyn formalnych.
6. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia złożonych ofert.
7. Informacja o wyniku rozstrzygnięcia oferty będzie umieszczona na stronie internetowej GOPS w Janowie: www.gops.janow.pl
VIII. KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1.Przy ocenie ofert brane będzie pod uwagę kryterium cenowe posiłków i transportu.
2. Zakres i warunki realizacji zadania określi umowa.
3. Osobą do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Halina Miodyńska -Kierownik GOPS w Janowie, tel. 343278405, w godzinach pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie.
IX. INNE ISTOTNE POSTANOWIENIA:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez uzasadnienia.
2. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert.
Kierownik GOPS
Halina Miodyńska
Załączniki:
Nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy.
Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
Nr 3 – Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Nr 4 - Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 ROZPORZĄDZENIEA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO / UE L 119/1 z 04.05.2016/ informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie, ul. Częstochowska 1 , 42-253 Janów.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – zkido@onet.pl
3.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego, w celu realizacji obowiązków nałożonych na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w celu kierowania zapytań ofertowych (przeprowadzenia postepowania w formie zapytania ofertowego), w celu zawarcia i realizacji umowy.
4.Pani/Pana dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych.
5.Pozyskane dane osobowe przechowywane będą zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
6.Dane nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną GOPS; w szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
7.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych wynikających z zapisów zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, odmowa ich podania może być równoznaczna z brakiem możliwości wyboru Pana/Pani oferty.
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar pliku | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Zapytanie ofertowe |
![]() |
doc | 99,50 KB | Pobierz |
Nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy. |
![]() |
doc | 61,50 KB | Pobierz |
Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy. |
![]() |
doc | 57,50 KB | Pobierz |
Nr 3 – Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. |
![]() |
doc | 58,50 KB | Pobierz |
Nr 4 - Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi |
![]() |
doc | 57,00 KB | Pobierz |
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka