MENU
Informacja dla mieszkańców Gminy Janów dotycząca zmian w zakresie działań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
Właściciele nieruchomości zobowiązani są do:
• zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu w Starostwie Powiatowego w Częstochowie
• uzyskania pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze Starostwa Powiatowego w Częstochowie (nie dotyczy przypadku odbioru wyrobów już zdemontowanych)
Wystąpienie mieszkańców do Starostwa Powiatowego w Częstochowie o zgłoszenie robót oraz pozwolenie na budowę, winno nastąpić po otrzymaniu pozytywnej decyzji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie udzielania dotacji na wskazany cel.
W związku z powyższym mieszkańcy biorący udział w programie usuwania wyrobów zawierających azbest, zostaną poinformowani telefonicznie o zaistniałym fakcie.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka