MENU
W związku z przystąpieniem Gminy Janów do Programu „Usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy”, tutejszy urząd uprzejmie informuje o konieczności zgłoszenia zmiany pokrycia dachowego do wydziału Administracji Architektoniczno- Budowlanej w Starostwie Powiatowym w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9.
Zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o wykonanie prac związanych z usuwaniem azbestu z terenu gminy Janów, właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości (wyłącznie właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych) , urządzenia budowlanego, instalacji przemysłowej lub innego miejsca zawierającego azbest powinni dokonać zgłoszenia planowanych prac związanych ze zmianą pokrycia dachowego do w/w organu tj. starosty.
Mieszkaniec winien dostarczyć do Urzędu Gminy w Janowie:
• Kserokopię zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu złożonego do Starostwa Powiatowego w Częstochowie lub kserokopia pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze Starostwa Powiatowego w Częstochowie (nie dotyczy przypadku odbioru wyrobów już zdemontowanych)
Informacja nie dotyczy właścicieli posesji, którzy zadeklarowali odbiór wyrobów zdemontowanych (składowanych na ziemi)!!!
Niedostarczenie kserokopii zgłoszenia w ciągu 10 dni, skutkować będzie skreśleniem z listy mieszkańców wnioskujących o wykonanie prac związanych z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Janów!!!
Szczegółowe informację: Monika Olszewska 34 3278048 wew 15.
Urząd Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów, tel. 34 3278048, 34 3278501, 34 3278502, 34 3278503, fax. 34 3278081, e-mail: gmina@janow.pl,
Skrytka odbiorcza ePUAP: /ris4l98i9c/skrytka